بررسی نقادانه روایتها و داستان‌های کتاب فارسی چهارم دبستان و ارائه راهکارهای برون متنی تدریس
بررسی نقادانه روایتها و داستان‌های کتاب فارسی چهارم دبستان و ارائه راهکارهای برون متنی تدریس

زهرا آقابابایی خوزانی؛ سید کامران کسایی؛ سلیمه سوداوی

دوره 14، شماره 1 ، شهریور 1402، ، صفحه 1-32

https://doi.org/10.22099/jcls.2022.40535.1880

چکیده
  این پژوهش برآن است تا هم‌زمان با بررسی ابزارهای روایی و عناصر داستان‌های فارسی چهارم دبستان و یافتن آبشخور اصلی آن‌ها و نیز صورت‌دادن فعالیت‌های متنوع کلاسی و کارگاهی، مؤلفه‌های نقد خواننده‌محور ...  بیشتر