الیاس، جان. (1393). فلسفهی تعلیم و تربیت قدیم و معاصر. ترجمهی عبدالرضا ضرابی، قم: مؤسسهی آموزشی و پژوهشی امام خمینی.
خسرونژاد، مرتضی و همکاران. (1394). «دیدگاه: در جستجوی نظریهی ویژهی کتابهای تصویری-داستانی». مجلهی مطالعات ادبیات کودک، سال 3، شمارهی 1، صص 205-224.
رجایی، حمید. (1378). «زیبایی و زیبایشناسی». هنر دینی، شمارهی 1، صص 55-80.
شپرد، ان. (1391). مبانی فلسفهی هنر. ترجمهی علی رامین تهران: تهران: علمی فرهنگی.
معین، محمد. (1350). فرهنگ فارسی. ج2، تهران: امیرکبیر.
مهرمحمدی، محمود. (1383). آموزش عمومی هنر: چیستی، چرایی و چگونگی. تهران: مدرسه.
هالینگ دیل، رجینالد. (1395). تاریخ فلسفهی غرب. ترجمهی عبدالحسین آذرنگ، تهران: ققنون.
Freeny, S., & Moravick, E. (1987). A thing of beauty: Aesthetic development in young children. young children, 7-15.
Hart, L., & Goldin-Meadow, S. (1984). "The Child as a Nonegocentric Art Critic". Child Development, 55, 2122- 2129.
Parsons, M. (1994). "Can children do aesthetics? A developmental account". Journal of Aesthetic Education, 28(3), 33- 45.
Patton, M. (2002). Qualitative Research & Evaluation Methods. California: Sage Publication Ltd.
Rashid, K., & Worrell, F. (2015). "Aesthetic Development in Male Student in Iran". International Journal for Innovation Education and Research, 3(8), 37-47.