ا

  • اسکویی، نرگس شعر کودک (رده‌ی سنی الف و ب) و نیاز آن به فرانمایی احساسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 199-218]

  • امینی، زهرا تحلیل داستان‌های بازنویسی‌شده‌ی کلیله ‌و‌ دمنه براساس ابعاد روایتمندی نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-18]

ب

  • بزمی، سیما تحلیل گفتمان انتقادی داستان‌های کودکان رده‌ی‌ سنی «ب» براساس چارچوب مؤلفه‌های اجتماعی‌معنایی ون‌لیوون [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 161-180]

  • بصیری، محمدصادق تحلیل کلیشه‌های جنسیتی در داستان‌های منتشرشده‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه‌ی شصت (گروه سنی «الف وب») [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 53-70]

  • بیات، مهرنوش تحلیل دیدگاه «عشق به‌مثابه‌‌ قصه» در رمان‌ نوجوان در یک ظهر داغ تابستان، دختری از بصره آمد، براساس ‏الگوی رابرت استرنبرگ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 19-34]

ج

  • جمالی، عاطفه بسترهای روایی موثر بر بازنمایی‌های عاشقانه در میان ده رمان نوجوان فارسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 35-52]

ح

  • حسن‌زاده نیری، محمدحسن تحلیل دیدگاه «عشق به‌مثابه‌‌ قصه» در رمان‌ نوجوان در یک ظهر داغ تابستان، دختری از بصره آمد، براساس ‏الگوی رابرت استرنبرگ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 19-34]

  • حسینی سروری، نجمه تحلیل کلیشه‌های جنسیتی در داستان‌های منتشرشده‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه‌ی شصت (گروه سنی «الف وب») [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 53-70]

  • حسینی صابر، مهلا سادات تحلیل کلیشه‌های جنسیتی در داستان‌های منتشرشده‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه‌ی شصت (گروه سنی «الف وب») [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 53-70]

خ

  • خجسته، فرامرز بسترهای روایی موثر بر بازنمایی‌های عاشقانه در میان ده رمان نوجوان فارسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 35-52]

د

  • داداشی، حسین شعر کودک (رده‌ی سنی الف و ب) و نیاز آن به فرانمایی احساسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 199-218]

ر

  • رحیمی، رحیم برهم‌کنش درون‌نوشتاریِ لوگوتایپِ عنوان در طرح جلد رمان‌های‌ نوجوان، براساس نظریه‌ی اسکات-نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 71-90]

  • رهبرنیا، زهرا شاخصه‌های هنر داستان‌گویی هوشمند تعاملی «استوری‌تیک» از دیدگاه ایدن چمبرز [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 91-106]

ز

  • زنجانبر، امیرحسین برهم‌کنش درون‌نوشتاریِ لوگوتایپِ عنوان در طرح جلد رمان‌های‌ نوجوان، براساس نظریه‌ی اسکات-نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 71-90]

ش

  • شیخ زاده، مریم شاخصه‌های هنر داستان‌گویی هوشمند تعاملی «استوری‌تیک» از دیدگاه ایدن چمبرز [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 91-106]

ط

  • طاهری، زهرا کارکرد نامه­ نگاری الکترونیک در ادبیات نوجوان: بررسی رمان برایم شمع روشن کن [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 108-124]

ف

  • فاضلی، فیروز نمودهای «دیگری» در شعر خردسال و کودک با رویکرد هرمنوتیکی میان‌فرهنگی (مطالعه‌ی موردی دفتر شعرهای طیّبه شامانی) [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 125-142]

ق

  • قربانپور دلیوند، سمیه نمودهای «دیگری» در شعر خردسال و کودک با رویکرد هرمنوتیکی میان‌فرهنگی (مطالعه‌ی موردی دفتر شعرهای طیّبه شامانی) [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 125-142]

ک

  • کهنسال، مریم چگونگی کاربرد نشانه‌های بینامتنی از دیدگاه ژنت در داستان گفت‌و ‌گوی جادوگر بزرگ با ملکه‌ی جزیره ی رنگ‌ها [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 143-160]

گ

  • گلشائی، رامین تحلیل گفتمان انتقادی داستان‌های کودکان رده‌ی‌ سنی «ب» براساس چارچوب مؤلفه‌های اجتماعی‌معنایی ون‌لیوون [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 161-180]

م

  • مرادی، ایوب تحلیل دیدگاه «عشق به‌مثابه‌‌ قصه» در رمان‌ نوجوان در یک ظهر داغ تابستان، دختری از بصره آمد، براساس ‏الگوی رابرت استرنبرگ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 19-34]

  • مساعد، مهری اثرگذاری شگردهای روایی در تعامل با مخاطب و بهبود کیفیت القای مفاهیم آموزشی و تربیتی در داستان قلب زیبای بابور [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 181-198]

  • ملکی کوتمهر، منصوره شعر کودک (رده‌ی سنی الف و ب) و نیاز آن به فرانمایی احساسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 199-218]

  • موثق، زهرا بسترهای روایی موثر بر بازنمایی‌های عاشقانه در میان ده رمان نوجوان فارسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 35-52]

ن

  • نجفی بهزادی، سجاد تحلیل داستان‌های بازنویسی‌شده‌ی کلیله ‌و‌ دمنه براساس ابعاد روایتمندی نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-18]