آ
-
آیین گذار
مفصلبندی بینش دووجهی در ساختار اسطورهای رمان «سنجابماهی عزیز» [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 28-53]
ا
-
اریش کستنر
بررسی تطبیقی مهارتهای زندگی در رمانهای(نوجوانان) اریش کستنر و فرهاد حسن زاده [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 80-106]
-
اَشوَزدَنگهِه
بررسی سفر قهرمان در رمان سهگانهی اَشَوَزدَنگهِه اثر آرمان آرین براساس الگوی سفر قهرمان جوزف کمپبل [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 129-154]
-
اهداف و کارکردها
نقش کارکرد در شکلگیری سبک: یک بررسی تطبیقی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 107-128]
ب
-
بازنویسی
مقایسۀ قصۀ «خیر و شر» در هفتپیکر با بازنویسی آن به گویش بختیاری از نظر روایتمندی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 129-159]
-
بازنویسی خلاق
روایتی خلاق از متن کهن (نقد و بررسی داستان بازنویسیشدهی بیژن و منیژه) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 209-232]
-
بوطیقای شناختی
بوطیقای شناختیِ گفتار کودکانه و قابلیتهای بوطیقایی لالاییها [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 185-208]
-
بینش دووجهی
مفصلبندی بینش دووجهی در ساختار اسطورهای رمان «سنجابماهی عزیز» [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 28-53]
ت
-
ترجمهی بینانشانهای
پویش مدلی برای ترجمهی کتابهای مصور کودکان گروههای سنی ب و ج با رویکرد بینانشانهای [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 49-78]
-
تصویرگری
پویش مدلی برای ترجمهی کتابهای مصور کودکان گروههای سنی ب و ج با رویکرد بینانشانهای [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 49-78]
-
تفکر اسطورهای
مفصلبندی بینش دووجهی در ساختار اسطورهای رمان «سنجابماهی عزیز» [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 28-53]
-
تمرکززدایی
زدودن غبار از نور دیدگان (بررسی شگردهای تمرکززدایی در کلیلهودمنه) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]
ج
-
جایزه
بررسی تأثیر نهادهای قدرت بر آثار کودک و نوجوان ایران نمونهپژوهی: آثار تألیف و ترجمه جایزهگرفته پیش و پس از انقلاب اسلامی (1367-1340) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 79-100]
د
-
داستان بیژن و منیژه
روایتی خلاق از متن کهن (نقد و بررسی داستان بازنویسیشدهی بیژن و منیژه) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 209-232]
-
داستان کودک
شکستهنویسی در ادبیات کودک [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 27-48]
-
دشت متلاطم
بازنمایی هویت قومی در رمان نوجوان «دشت متلاطم» تو بلوچ نیستی... اگر هم باشی، از ما نیستی! [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-27]
ر
-
رمان
بررسی تطبیقی مهارتهای زندگی در رمانهای(نوجوانان) اریش کستنر و فرهاد حسن زاده [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 80-106]
-
رمان نوجوان
بازتولید کهنالگوی قربانی در چهار رمان نوجوان انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (منتخب دههی60تا90) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-128]
-
رمان نوجوان
بازنمایی هویت قومی در رمان نوجوان «دشت متلاطم» تو بلوچ نیستی... اگر هم باشی، از ما نیستی! [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-27]
-
رمان نوجوان
مفصلبندی بینش دووجهی در ساختار اسطورهای رمان «سنجابماهی عزیز» [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 28-53]
-
روانشناسی اگزیستانسیال
فهم مسئلهی اصلی ادبیات نوجوان بر مبنای رویکرد روانشناسی اگزیستانسیال (ارنستو اسپینلی) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 186-216]
-
روایت نقّالی
بررسی تطبیقی قصهی فریدون به روایت ماصرمیها [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 54-79]
ز
-
زبان معیار
شکستهنویسی در ادبیات کودک [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 27-48]
-
زنان
مطالعة شیوههای بازنمایی زنان در ده داستان کودک از محمدرضا یوسفی «بر مبنای فرانقش اندیشگانی» [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]
س
-
سروش غیبی
بررسی تطبیقی قصهی فریدون به روایت ماصرمیها [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 54-79]
-
سفر قهرمان
بررسی سفر قهرمان در رمان سهگانهی اَشَوَزدَنگهِه اثر آرمان آرین براساس الگوی سفر قهرمان جوزف کمپبل [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 129-154]
-
سنجابماهی عزیز
مفصلبندی بینش دووجهی در ساختار اسطورهای رمان «سنجابماهی عزیز» [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 28-53]
ش
-
شاهنامه
روایتی خلاق از متن کهن (نقد و بررسی داستان بازنویسیشدهی بیژن و منیژه) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 209-232]
-
شعر نوجوان
«بررسی چگونگی رویکرد به شهر در شعر نوجوان ایران» [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 160-185]
-
شکستهنویسی
شکستهنویسی در ادبیات کودک [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 27-48]
-
شهر و روستا
«بررسی چگونگی رویکرد به شهر در شعر نوجوان ایران» [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 160-185]
ض
-
ضحاک
بررسی تطبیقی قصهی فریدون به روایت ماصرمیها [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 54-79]
ع
-
علمیتخیلی و فانتزی
بازنمایی هویت قومی در رمان نوجوان «دشت متلاطم» تو بلوچ نیستی... اگر هم باشی، از ما نیستی! [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-27]
-
علی اکبرکرمانینژاد
بازنمایی هویت قومی در رمان نوجوان «دشت متلاطم» تو بلوچ نیستی... اگر هم باشی، از ما نیستی! [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-27]
-
عناصر شهری
«بررسی چگونگی رویکرد به شهر در شعر نوجوان ایران» [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 160-185]
ف
-
فرانقش اندیشگانی
مطالعة شیوههای بازنمایی زنان در ده داستان کودک از محمدرضا یوسفی «بر مبنای فرانقش اندیشگانی» [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]
-
فرهاد حسنزاده
بررسی تطبیقی مهارتهای زندگی در رمانهای(نوجوانان) اریش کستنر و فرهاد حسن زاده [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 80-106]
-
فرهنگ بختیاری
مقایسۀ قصۀ «خیر و شر» در هفتپیکر با بازنویسی آن به گویش بختیاری از نظر روایتمندی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 129-159]
-
فریدون
بررسی تطبیقی قصهی فریدون به روایت ماصرمیها [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 54-79]
ق
-
قربانی
بازتولید کهنالگوی قربانی در چهار رمان نوجوان انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (منتخب دههی60تا90) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-128]
-
قصۀ خیر و شر
مقایسۀ قصۀ «خیر و شر» در هفتپیکر با بازنویسی آن به گویش بختیاری از نظر روایتمندی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 129-159]
ک
-
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
بازتولید کهنالگوی قربانی در چهار رمان نوجوان انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (منتخب دههی60تا90) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-128]
-
کتاب مصورکودکان
پویش مدلی برای ترجمهی کتابهای مصور کودکان گروههای سنی ب و ج با رویکرد بینانشانهای [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 49-78]
-
کشاورز
نقش کارکرد در شکلگیری سبک: یک بررسی تطبیقی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 107-128]
-
کلیلهودمنه
زدودن غبار از نور دیدگان (بررسی شگردهای تمرکززدایی در کلیلهودمنه) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]
-
کمپبل
بررسی سفر قهرمان در رمان سهگانهی اَشَوَزدَنگهِه اثر آرمان آرین براساس الگوی سفر قهرمان جوزف کمپبل [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 129-154]
-
کهنالگو
بررسی سفر قهرمان در رمان سهگانهی اَشَوَزدَنگهِه اثر آرمان آرین براساس الگوی سفر قهرمان جوزف کمپبل [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 129-154]
-
کودک
مقایسۀ قصۀ «خیر و شر» در هفتپیکر با بازنویسی آن به گویش بختیاری از نظر روایتمندی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 129-159]
گ
-
گاو
بررسی تطبیقی قصهی فریدون به روایت ماصرمیها [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 54-79]
-
گفتار کودکانه Babytalk
بوطیقای شناختیِ گفتار کودکانه و قابلیتهای بوطیقایی لالاییها [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 185-208]
-
گویش
شکستهنویسی در ادبیات کودک [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 27-48]
-
گیدوس
نقش کارکرد در شکلگیری سبک: یک بررسی تطبیقی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 107-128]
ل
-
لالاییهای فارسی
بوطیقای شناختیِ گفتار کودکانه و قابلیتهای بوطیقایی لالاییها [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 185-208]
-
لذتآفرینی
زدودن غبار از نور دیدگان (بررسی شگردهای تمرکززدایی در کلیلهودمنه) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]
م
-
محاوره
شکستهنویسی در ادبیات کودک [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 27-48]
-
محمدرضا یوسفی
مطالعة شیوههای بازنمایی زنان در ده داستان کودک از محمدرضا یوسفی «بر مبنای فرانقش اندیشگانی» [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]
-
مسئلهی ادبیات نوجوان
فهم مسئلهی اصلی ادبیات نوجوان بر مبنای رویکرد روانشناسی اگزیستانسیال (ارنستو اسپینلی) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 186-216]
-
مهارتهای زندگی
بررسی تطبیقی مهارتهای زندگی در رمانهای(نوجوانان) اریش کستنر و فرهاد حسن زاده [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 80-106]
ن
-
نظامی
مقایسۀ قصۀ «خیر و شر» در هفتپیکر با بازنویسی آن به گویش بختیاری از نظر روایتمندی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 129-159]
-
نظریهی ادبیات نوجوان
فهم مسئلهی اصلی ادبیات نوجوان بر مبنای رویکرد روانشناسی اگزیستانسیال (ارنستو اسپینلی) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 186-216]
-
نهاد قدرت
بررسی تأثیر نهادهای قدرت بر آثار کودک و نوجوان ایران نمونهپژوهی: آثار تألیف و ترجمه جایزهگرفته پیش و پس از انقلاب اسلامی (1367-1340) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 79-100]
و
-
واژگان کلیدی: اتصال
بوطیقای شناختیِ گفتار کودکانه و قابلیتهای بوطیقایی لالاییها [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 185-208]
-
واژههای کلیدی: آتوسا صالحی
روایتی خلاق از متن کهن (نقد و بررسی داستان بازنویسیشدهی بیژن و منیژه) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 209-232]
-
واژههای کلیدی: آرمانآرین
بررسی سفر قهرمان در رمان سهگانهی اَشَوَزدَنگهِه اثر آرمان آرین براساس الگوی سفر قهرمان جوزف کمپبل [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 129-154]
-
واژه های کلیدی: ادبیات کودک
شکستهنویسی در ادبیات کودک [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 27-48]
-
واژههای کلیدی: ادبیات کودک و نوجوان ایران
بررسی تأثیر نهادهای قدرت بر آثار کودک و نوجوان ایران نمونهپژوهی: آثار تألیف و ترجمه جایزهگرفته پیش و پس از انقلاب اسلامی (1367-1340) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 79-100]
-
واژههای کلیدی: ارنستو اسپینلی
فهم مسئلهی اصلی ادبیات نوجوان بر مبنای رویکرد روانشناسی اگزیستانسیال (ارنستو اسپینلی) [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 186-216]
-
واژههای کلیدی:بازتولید اسطوره
بازتولید کهنالگوی قربانی در چهار رمان نوجوان انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (منتخب دههی60تا90) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 101-128]
-
واژههای کلیدی: بازنویسی
زدودن غبار از نور دیدگان (بررسی شگردهای تمرکززدایی در کلیلهودمنه) [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 155-184]
-
واژههای کلیدی: بومینویسی
بازنمایی هویت قومی در رمان نوجوان «دشت متلاطم» تو بلوچ نیستی... اگر هم باشی، از ما نیستی! [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-27]
-
واژههای کلیدی: ترجمه
پویش مدلی برای ترجمهی کتابهای مصور کودکان گروههای سنی ب و ج با رویکرد بینانشانهای [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 49-78]
-
واژههای کلیدی: خاور قشنگ
بررسی تطبیقی قصهی فریدون به روایت ماصرمیها [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 54-79]
-
واژههای کلیدی: داستان کودکان
مطالعة شیوههای بازنمایی زنان در ده داستان کودک از محمدرضا یوسفی «بر مبنای فرانقش اندیشگانی» [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-26]
-
واژههای کلیدی: زندگی شهری
«بررسی چگونگی رویکرد به شهر در شعر نوجوان ایران» [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 160-185]
-
ویژگی سبکی
نقش کارکرد در شکلگیری سبک: یک بررسی تطبیقی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 107-128]
ه
-
هویت قومی
بازنمایی هویت قومی در رمان نوجوان «دشت متلاطم» تو بلوچ نیستی... اگر هم باشی، از ما نیستی! [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 1-27]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد