آ
-
آرامش فرد، شیدا
نگاهی به مفهوم سوژگی و بیناسوژگی در رمان ادسون آرانتس دوناسیمتنو و خرگوش هیمالیاییاش از جمشید خانیان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]
-
آقابابایی خوزانی، زهرا
کاربست مؤلفههای «ادبیات مرزی» در دو داستان زیبا صدایم کن و دنی قهرمان جهان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 23-54]
-
آقاگلزاده، فردوس
تحلیل گفتمان روابط قدرت بین کنشگران در داستانهای تألیفشده برای کودکان ایرانی به زبان فارسی با رویکردشناختی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 69-96]
ا
-
ایزدپناه، امین
شگردهای آمیختگی (هیبریدیتی) در کتابهای تصویریداستانی: بررسی موردی قصهی جنگ و صلح [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 1-34]
ب
-
بشیری زاده، طاهره
نقد آثار برگزیدهی شعر شورای کتاب کودک در دههی چهل [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 127-154]
-
بوذری، علی
صاحب هزاران اسب؛ برهمکنش تصویر و متن در کتاب تصویری ضحاک براساس نظریهی متن-تصویر پِری نودلمن [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 35-68]
-
بوذری، علی
نقد اسطوره شناختی مرگ در کتاب مرگ بالای درخت سیب [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 77-104]
ج
-
جباره، عظیم
بررسی بنمایههای اساطیری در قصهی «چلگیس»، روایت روستای رمقان، کوهمرهسرخی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 55-76]
چ
-
چالاک، سارا
نوعشناسی بازنمایی عشق در رمانهای نوجوان فرهاد حسنزاده براساس الگوی رابرت استرنبرگ (مطالعهی موردی رمانهای این وبلاگ واگذار میشود و عقربهای کشتی بمبک) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 233-262]
ح
-
حکم آبادی، عاطفه سادات
بررسی استعارهی دستوری در کتابهای داستان گروه سنی «الف» و «د» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
خ
-
خدادادی، فضل الله
فرایند سه مرحلهای روایت در ادبیات کودکان و نوجوانان (بر اساس نظریهی ماریا نیکولایوا) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 141-166]
-
خزانه دارلو، محمد علی
واسازیِ متافیزیک حضور در بازآفرینیهای نوجوانان با نگاهی به بازآفرینی رستم و سهراب از آتوسا صالحی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 289-314]
-
خیرآبادی، معصومه
تحلیل گفتمان روابط قدرت بین کنشگران در داستانهای تألیفشده برای کودکان ایرانی به زبان فارسی با رویکردشناختی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 69-96]
د
-
دارابی، خاطره
بررسی زبان استعاری در اشعار حوزهی نوجوان افسانه شعباننژاد از منظر زبانشناسیشناختی در دفترهای شیشه آواز، پرنده گفت شاعرم و یک شعر بیطاقت [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 97-126]
-
دلیلی، فتانه
کاربست مؤلفههای «ادبیات مرزی» در دو داستان زیبا صدایم کن و دنی قهرمان جهان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 23-54]
-
دهقانیان، جواد
نقد آثار برگزیدهی شعر شورای کتاب کودک در دههی چهل [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 127-154]
ر
-
رضویان، حسین
بررسی استعارهی دستوری در کتابهای داستان گروه سنی «الف» و «د» [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 155-180]
-
ریاحی زمین، زهرا
بررسی شگردهای دگرریختی با خوانشی اسطورهای در رمانِ مرد سبز ششهزارساله [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 193-214]
ش
-
شاملویی، علی
فرایند سه مرحلهای روایت در ادبیات کودکان و نوجوانان (بر اساس نظریهی ماریا نیکولایوا) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 141-166]
-
شایان سرشت، اکبر
خوانش بینامتنی اسطوره در نمایشنامهی تشتر نگهبان باران [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 167-192]
-
شکراله زاده، سودابه
دیدگاه: گام نخست در ورود به نظریهی رمان فلسفی در برنامهی فلسفه برای کودکان: بررسی انتقادی دیدگاههای پیشگامان و اندیشمندان فبک به رمان فلسفی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 309-336]
-
شیخ حسینی، زینب
تحلیل خوانندهی درون متن در رمانهای زیبا صدایم کن و هستی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 181-206]
ط
-
طحان، احمد
بررسی تقابلهای دوگانه در آثار هوشنگ مرادیکرمانی و رولد دال [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 215-238]
ظ
-
ظاهری عبده وند، ابراهیم
انسانانگاری (تشخیص) طبیعت در شعر کودک براساس دیدگاه لیکاف و جانسون [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 207-232]
ع
-
عسکری، ریحانه
نقد اسطوره شناختی مرگ در کتاب مرگ بالای درخت سیب [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 77-104]
ف
-
فارغ، عفت
خوانش بینامتنی اسطوره در نمایشنامهی تشتر نگهبان باران [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 167-192]
-
فرنیا، فاطمه
بررسی مفهوم توانمندسازی در کتابهای تصویری داستانی برگزیده ی فارسی، انگلیسی و فرانسوی در لیست کلاغهای سفید سال 2015 [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 105-140]
ق
-
قاسم زاده، سید علی
فرایند سه مرحلهای روایت در ادبیات کودکان و نوجوانان (بر اساس نظریهی ماریا نیکولایوا) [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 141-166]
ک
-
کرد زعفرانلو کامبوزیا، عالیه
تحلیل گفتمان روابط قدرت بین کنشگران در داستانهای تألیفشده برای کودکان ایرانی به زبان فارسی با رویکردشناختی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 69-96]
گ
-
گلفام، ارسلان
تحلیل گفتمان روابط قدرت بین کنشگران در داستانهای تألیفشده برای کودکان ایرانی به زبان فارسی با رویکردشناختی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 69-96]
م
-
محجوب، فرشته
کاربست مؤلفههای «ادبیات مرزی» در دو داستان زیبا صدایم کن و دنی قهرمان جهان [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 23-54]
-
محمدی، ابراهیم
خوانش بینامتنی اسطوره در نمایشنامهی تشتر نگهبان باران [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 167-192]
-
مرادی، ایوب
نوعشناسی بازنمایی عشق در رمانهای نوجوان فرهاد حسنزاده براساس الگوی رابرت استرنبرگ (مطالعهی موردی رمانهای این وبلاگ واگذار میشود و عقربهای کشتی بمبک) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 233-262]
-
مرتضایی، پروین
نشانهشناسی ادبی داستان لالایی برای دختر مرده حمیدرضا شاهآبادی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 263-288]
-
مصلح، ملیحه
بررسی شگردهای دگرریختی با خوانشی اسطورهای در رمانِ مرد سبز ششهزارساله [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 193-214]
-
مظفریان، فرزانه
بررسی تقابلهای دوگانه در آثار هوشنگ مرادیکرمانی و رولد دال [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 215-238]
-
موسوی، شایسته سادات
واسازیِ متافیزیک حضور در بازآفرینیهای نوجوانان با نگاهی به بازآفرینی رستم و سهراب از آتوسا صالحی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 289-314]
-
موسوی، مریم
صاحب هزاران اسب؛ برهمکنش تصویر و متن در کتاب تصویری ضحاک براساس نظریهی متن-تصویر پِری نودلمن [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 35-68]
-
میرزاخانی، فرزانه
بررسی جلوههای مختلف عشق و میزان حضور هر یک در شعر فارسی نوجوان (از 1380 تا 1396 خورشیدی) [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 315-342]
ن
-
نورپیشه قدیمی، ندا
بررسی تقابلهای دوگانه در آثار هوشنگ مرادیکرمانی و رولد دال [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 215-238]
و
-
وحدانی فر، امید
صورتهای خیالیِ مجموعهی شعری پشت یک لبخند بیوک ملکی بر اساس نظریهی ژیلبر دوران [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 239-260]
ی
-
یحیی نیا، پروین
واسازیِ متافیزیک حضور در بازآفرینیهای نوجوانان با نگاهی به بازآفرینی رستم و سهراب از آتوسا صالحی [دوره 12، شماره 2، 1400، صفحه 289-314]
-
یدالهی شاهراه، رویا
عاملیت نوجوان، عیارسنجی در داستان گزارش مرد لوبیایی از مهدی رجبی [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 261-284]
-
یعقوبی جنبه سرایی، پارسا
استعارهی فضایی نقشهنگاری و وجوه دِلالی آن در رمان امپراطور کلمات [دوره 12، شماره 1، 1400، صفحه 285-308]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد