ا

  • ابعاد روایتمندی تحلیل داستان‌های بازنویسی‌شده‌ی کلیله ‌و‌ دمنه براساس ابعاد روایتمندی نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-18]

  • ادبیات کودکان تحلیل گفتمان انتقادی داستان‌های کودکان رده‌ی‌ سنی «ب» براساس چارچوب مؤلفه‌های اجتماعی‌معنایی ون‌لیوون [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 161-180]

  • ادبیات نوجوان کارکرد نامه­ نگاری الکترونیک در ادبیات نوجوان: بررسی رمان برایم شمع روشن کن [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 108-124]

  • استوری‌تیک شاخصه‌های هنر داستان‌گویی هوشمند تعاملی «استوری‌تیک» از دیدگاه ایدن چمبرز [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 91-106]

  • اغراق شعر کودک (رده‌ی سنی الف و ب) و نیاز آن به فرانمایی احساسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 199-218]

  • القای مفاهیم آموزشی اثرگذاری شگردهای روایی در تعامل با مخاطب و بهبود کیفیت القای مفاهیم آموزشی و تربیتی در داستان قلب زیبای بابور [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 181-198]

  • الگوی عشق به‌مثابه قصه تحلیل دیدگاه «عشق به‌مثابه‌‌ قصه» در رمان‌ نوجوان در یک ظهر داغ تابستان، دختری از بصره آمد، براساس ‏الگوی رابرت استرنبرگ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 19-34]

  • انسا‌ن‌باوری شعر کودک (رده‌ی سنی الف و ب) و نیاز آن به فرانمایی احساسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 199-218]

  • ایدن چمبرز شاخصه‌های هنر داستان‌گویی هوشمند تعاملی «استوری‌تیک» از دیدگاه ایدن چمبرز [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 91-106]

ب

  • بسترهای روایی بسترهای روایی موثر بر بازنمایی‌های عاشقانه در میان ده رمان نوجوان فارسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 35-52]

  • بلوغ عاطفی و جسمانی تحلیل دیدگاه «عشق به‌مثابه‌‌ قصه» در رمان‌ نوجوان در یک ظهر داغ تابستان، دختری از بصره آمد، براساس ‏الگوی رابرت استرنبرگ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 19-34]

  • بوطیقا بسترهای روایی موثر بر بازنمایی‌های عاشقانه در میان ده رمان نوجوان فارسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 35-52]

  • بینامتنیت چگونگی کاربرد نشانه‌های بینامتنی از دیدگاه ژنت در داستان گفت‌و ‌گوی جادوگر بزرگ با ملکه‌ی جزیره ی رنگ‌ها [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 143-160]

ت

  • تایپوگرافی برهم‌کنش درون‌نوشتاریِ لوگوتایپِ عنوان در طرح جلد رمان‌های‌ نوجوان، براساس نظریه‌ی اسکات-نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 71-90]

  • تحلیل گفتمان انتقادی تحلیل گفتمان انتقادی داستان‌های کودکان رده‌ی‌ سنی «ب» براساس چارچوب مؤلفه‌های اجتماعی‌معنایی ون‌لیوون [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 161-180]

  • تکنورئالیسم کارکرد نامه­ نگاری الکترونیک در ادبیات نوجوان: بررسی رمان برایم شمع روشن کن [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 108-124]

ج

  • جمشید خانیان چگونگی کاربرد نشانه‌های بینامتنی از دیدگاه ژنت در داستان گفت‌و ‌گوی جادوگر بزرگ با ملکه‌ی جزیره ی رنگ‌ها [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 143-160]

  • جمشید خانیان تحلیل دیدگاه «عشق به‌مثابه‌‌ قصه» در رمان‌ نوجوان در یک ظهر داغ تابستان، دختری از بصره آمد، براساس ‏الگوی رابرت استرنبرگ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 19-34]

  • جهانی‌شدن نمودهای «دیگری» در شعر خردسال و کودک با رویکرد هرمنوتیکی میان‌فرهنگی (مطالعه‌ی موردی دفتر شعرهای طیّبه شامانی) [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 125-142]

چ

  • چارچوب ون‌لیوون تحلیل گفتمان انتقادی داستان‌های کودکان رده‌ی‌ سنی «ب» براساس چارچوب مؤلفه‌های اجتماعی‌معنایی ون‌لیوون [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 161-180]

د

  • داستان تحلیل کلیشه‌های جنسیتی در داستان‌های منتشرشده‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه‌ی شصت (گروه سنی «الف وب») [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 53-70]

  • داستان‌گویی تعاملی شاخصه‌های هنر داستان‌گویی هوشمند تعاملی «استوری‌تیک» از دیدگاه ایدن چمبرز [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 91-106]

  • دیگری نمودهای «دیگری» در شعر خردسال و کودک با رویکرد هرمنوتیکی میان‌فرهنگی (مطالعه‌ی موردی دفتر شعرهای طیّبه شامانی) [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 125-142]

ر

  • رابرت استرنبرگ تحلیل دیدگاه «عشق به‌مثابه‌‌ قصه» در رمان‌ نوجوان در یک ظهر داغ تابستان، دختری از بصره آمد، براساس ‏الگوی رابرت استرنبرگ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 19-34]

  • رشد خلاقیت کودک شاخصه‌های هنر داستان‌گویی هوشمند تعاملی «استوری‌تیک» از دیدگاه ایدن چمبرز [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 91-106]

  • رمان نامه‌نگارانه کارکرد نامه­ نگاری الکترونیک در ادبیات نوجوان: بررسی رمان برایم شمع روشن کن [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 108-124]

  • رمان نوجوان چگونگی کاربرد نشانه‌های بینامتنی از دیدگاه ژنت در داستان گفت‌و ‌گوی جادوگر بزرگ با ملکه‌ی جزیره ی رنگ‌ها [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 143-160]

  • رمان نوجوان بسترهای روایی موثر بر بازنمایی‌های عاشقانه در میان ده رمان نوجوان فارسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 35-52]

  • رمان نوجوان تحلیل دیدگاه «عشق به‌مثابه‌‌ قصه» در رمان‌ نوجوان در یک ظهر داغ تابستان، دختری از بصره آمد، براساس ‏الگوی رابرت استرنبرگ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 19-34]

  • رمان نوجوان برهم‌کنش درون‌نوشتاریِ لوگوتایپِ عنوان در طرح جلد رمان‌های‌ نوجوان، براساس نظریه‌ی اسکات-نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 71-90]

ژ

  • ژرار ژنت چگونگی کاربرد نشانه‌های بینامتنی از دیدگاه ژنت در داستان گفت‌و ‌گوی جادوگر بزرگ با ملکه‌ی جزیره ی رنگ‌ها [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 143-160]

س

  • سهم‌دهی به مخاطب اثرگذاری شگردهای روایی در تعامل با مخاطب و بهبود کیفیت القای مفاهیم آموزشی و تربیتی در داستان قلب زیبای بابور [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 181-198]

  • سوبژکتیویته‌ی زنانه کارکرد نامه­ نگاری الکترونیک در ادبیات نوجوان: بررسی رمان برایم شمع روشن کن [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 108-124]

ش

  • شعر خردسال و کودک نمودهای «دیگری» در شعر خردسال و کودک با رویکرد هرمنوتیکی میان‌فرهنگی (مطالعه‌ی موردی دفتر شعرهای طیّبه شامانی) [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 125-142]

  • شعر کودک شعر کودک (رده‌ی سنی الف و ب) و نیاز آن به فرانمایی احساسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 199-218]

ط

  • طراحی جلد برهم‌کنش درون‌نوشتاریِ لوگوتایپِ عنوان در طرح جلد رمان‌های‌ نوجوان، براساس نظریه‌ی اسکات-نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 71-90]

  • طیّبه شامانی نمودهای «دیگری» در شعر خردسال و کودک با رویکرد هرمنوتیکی میان‌فرهنگی (مطالعه‌ی موردی دفتر شعرهای طیّبه شامانی) [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 125-142]

ع

  • عشق بسترهای روایی موثر بر بازنمایی‌های عاشقانه در میان ده رمان نوجوان فارسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 35-52]

ف

  • فضای سایبری کارکرد نامه­ نگاری الکترونیک در ادبیات نوجوان: بررسی رمان برایم شمع روشن کن [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 108-124]

  • فناوری هوش ‌مصنوعی شاخصه‌های هنر داستان‌گویی هوشمند تعاملی «استوری‌تیک» از دیدگاه ایدن چمبرز [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 91-106]

ق

  • قصه‌ی عشق تحلیل دیدگاه «عشق به‌مثابه‌‌ قصه» در رمان‌ نوجوان در یک ظهر داغ تابستان، دختری از بصره آمد، براساس ‏الگوی رابرت استرنبرگ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 19-34]

  • قلب زیبای بابور اثرگذاری شگردهای روایی در تعامل با مخاطب و بهبود کیفیت القای مفاهیم آموزشی و تربیتی در داستان قلب زیبای بابور [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 181-198]

ک

  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تحلیل کلیشه‌های جنسیتی در داستان‌های منتشرشده‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه‌ی شصت (گروه سنی «الف وب») [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 53-70]

  • کلیشه‌های جنسیتی تحلیل کلیشه‌های جنسیتی در داستان‌های منتشرشده‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه‌ی شصت (گروه سنی «الف وب») [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 53-70]

  • کلیله ‌و ‌دمنه تحلیل داستان‌های بازنویسی‌شده‌ی کلیله ‌و‌ دمنه براساس ابعاد روایتمندی نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-18]

  • کنش اجتماعی تحلیل گفتمان انتقادی داستان‌های کودکان رده‌ی‌ سنی «ب» براساس چارچوب مؤلفه‌های اجتماعی‌معنایی ون‌لیوون [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 161-180]

گ

  • گروه سنی «الف» و «ب» تحلیل کلیشه‌های جنسیتی در داستان‌های منتشرشده‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه‌ی شصت (گروه سنی «الف وب») [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 53-70]

  • گفت‌وگوی جادوگر بزرگ با ملکه‌ی جزیره‌ی رنگ‌ها چگونگی کاربرد نشانه‌های بینامتنی از دیدگاه ژنت در داستان گفت‌و ‌گوی جادوگر بزرگ با ملکه‌ی جزیره ی رنگ‌ها [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 143-160]

ل

  • لوگوتایپ برهم‌کنش درون‌نوشتاریِ لوگوتایپِ عنوان در طرح جلد رمان‌های‌ نوجوان، براساس نظریه‌ی اسکات-نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 71-90]

م

  • مشروعیت‌بخشی تحلیل گفتمان انتقادی داستان‌های کودکان رده‌ی‌ سنی «ب» براساس چارچوب مؤلفه‌های اجتماعی‌معنایی ون‌لیوون [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 161-180]

ن

  • نیکولایوا تحلیل داستان‌های بازنویسی‌شده‌ی کلیله ‌و‌ دمنه براساس ابعاد روایتمندی نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 1-18]

  • نیکولایوا برهم‌کنش درون‌نوشتاریِ لوگوتایپِ عنوان در طرح جلد رمان‌های‌ نوجوان، براساس نظریه‌ی اسکات-نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 71-90]

ه

  • هرمنوتیک میان‌فرهنگی نمودهای «دیگری» در شعر خردسال و کودک با رویکرد هرمنوتیکی میان‌فرهنگی (مطالعه‌ی موردی دفتر شعرهای طیّبه شامانی) [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 125-142]

  • هنر فرانمودی شعر کودک (رده‌ی سنی الف و ب) و نیاز آن به فرانمایی احساسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 199-218]

  • هیجان شعر کودک (رده‌ی سنی الف و ب) و نیاز آن به فرانمایی احساسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 199-218]