استوریتیک
شاخصههای هنر داستانگویی هوشمند تعاملی «استوریتیک» از دیدگاه ایدن چمبرز [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 91-106]
اغراق
شعر کودک (ردهی سنی الف و ب) و نیاز آن به فرانمایی احساسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 199-218]
القای مفاهیم آموزشی
اثرگذاری شگردهای روایی در تعامل با مخاطب و بهبود کیفیت القای مفاهیم آموزشی و تربیتی در داستان قلب زیبای بابور [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 181-198]
الگوی عشق بهمثابه قصه
تحلیل دیدگاه «عشق بهمثابه قصه» در رمان نوجوان در یک ظهر داغ تابستان، دختری از بصره آمد، براساس الگوی رابرت استرنبرگ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 19-34]
انسانباوری
شعر کودک (ردهی سنی الف و ب) و نیاز آن به فرانمایی احساسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 199-218]
ایدن چمبرز
شاخصههای هنر داستانگویی هوشمند تعاملی «استوریتیک» از دیدگاه ایدن چمبرز [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 91-106]
ب
بسترهای روایی
بسترهای روایی موثر بر بازنماییهای عاشقانه در میان ده رمان نوجوان فارسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 35-52]
بلوغ عاطفی و جسمانی
تحلیل دیدگاه «عشق بهمثابه قصه» در رمان نوجوان در یک ظهر داغ تابستان، دختری از بصره آمد، براساس الگوی رابرت استرنبرگ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 19-34]
بوطیقا
بسترهای روایی موثر بر بازنماییهای عاشقانه در میان ده رمان نوجوان فارسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 35-52]
بینامتنیت
چگونگی کاربرد نشانههای بینامتنی از دیدگاه ژنت در داستان گفتو گوی جادوگر بزرگ با ملکهی جزیره ی رنگها [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 143-160]
ت
تایپوگرافی
برهمکنش دروننوشتاریِ لوگوتایپِ عنوان در طرح جلد رمانهای نوجوان، براساس نظریهی اسکات-نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 71-90]
جمشید خانیان
چگونگی کاربرد نشانههای بینامتنی از دیدگاه ژنت در داستان گفتو گوی جادوگر بزرگ با ملکهی جزیره ی رنگها [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 143-160]
جمشید خانیان
تحلیل دیدگاه «عشق بهمثابه قصه» در رمان نوجوان در یک ظهر داغ تابستان، دختری از بصره آمد، براساس الگوی رابرت استرنبرگ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 19-34]
جهانیشدن
نمودهای «دیگری» در شعر خردسال و کودک با رویکرد هرمنوتیکی میانفرهنگی (مطالعهی موردی دفتر شعرهای طیّبه شامانی) [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 125-142]
داستان
تحلیل کلیشههای جنسیتی در داستانهای منتشرشدهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دههی شصت (گروه سنی «الف وب») [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 53-70]
داستانگویی تعاملی
شاخصههای هنر داستانگویی هوشمند تعاملی «استوریتیک» از دیدگاه ایدن چمبرز [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 91-106]
دیگری
نمودهای «دیگری» در شعر خردسال و کودک با رویکرد هرمنوتیکی میانفرهنگی (مطالعهی موردی دفتر شعرهای طیّبه شامانی) [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 125-142]
ر
رابرت استرنبرگ
تحلیل دیدگاه «عشق بهمثابه قصه» در رمان نوجوان در یک ظهر داغ تابستان، دختری از بصره آمد، براساس الگوی رابرت استرنبرگ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 19-34]
رشد خلاقیت کودک
شاخصههای هنر داستانگویی هوشمند تعاملی «استوریتیک» از دیدگاه ایدن چمبرز [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 91-106]
رمان نوجوان
چگونگی کاربرد نشانههای بینامتنی از دیدگاه ژنت در داستان گفتو گوی جادوگر بزرگ با ملکهی جزیره ی رنگها [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 143-160]
رمان نوجوان
بسترهای روایی موثر بر بازنماییهای عاشقانه در میان ده رمان نوجوان فارسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 35-52]
رمان نوجوان
تحلیل دیدگاه «عشق بهمثابه قصه» در رمان نوجوان در یک ظهر داغ تابستان، دختری از بصره آمد، براساس الگوی رابرت استرنبرگ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 19-34]
رمان نوجوان
برهمکنش دروننوشتاریِ لوگوتایپِ عنوان در طرح جلد رمانهای نوجوان، براساس نظریهی اسکات-نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 71-90]
ژ
ژرار ژنت
چگونگی کاربرد نشانههای بینامتنی از دیدگاه ژنت در داستان گفتو گوی جادوگر بزرگ با ملکهی جزیره ی رنگها [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 143-160]
س
سهمدهی به مخاطب
اثرگذاری شگردهای روایی در تعامل با مخاطب و بهبود کیفیت القای مفاهیم آموزشی و تربیتی در داستان قلب زیبای بابور [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 181-198]
شعر خردسال و کودک
نمودهای «دیگری» در شعر خردسال و کودک با رویکرد هرمنوتیکی میانفرهنگی (مطالعهی موردی دفتر شعرهای طیّبه شامانی) [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 125-142]
شعر کودک
شعر کودک (ردهی سنی الف و ب) و نیاز آن به فرانمایی احساسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 199-218]
ط
طراحی جلد
برهمکنش دروننوشتاریِ لوگوتایپِ عنوان در طرح جلد رمانهای نوجوان، براساس نظریهی اسکات-نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 71-90]
طیّبه شامانی
نمودهای «دیگری» در شعر خردسال و کودک با رویکرد هرمنوتیکی میانفرهنگی (مطالعهی موردی دفتر شعرهای طیّبه شامانی) [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 125-142]
ع
عشق
بسترهای روایی موثر بر بازنماییهای عاشقانه در میان ده رمان نوجوان فارسی [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 35-52]
فناوری هوش مصنوعی
شاخصههای هنر داستانگویی هوشمند تعاملی «استوریتیک» از دیدگاه ایدن چمبرز [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 91-106]
ق
قصهی عشق
تحلیل دیدگاه «عشق بهمثابه قصه» در رمان نوجوان در یک ظهر داغ تابستان، دختری از بصره آمد، براساس الگوی رابرت استرنبرگ [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 19-34]
قلب زیبای بابور
اثرگذاری شگردهای روایی در تعامل با مخاطب و بهبود کیفیت القای مفاهیم آموزشی و تربیتی در داستان قلب زیبای بابور [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 181-198]
ک
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تحلیل کلیشههای جنسیتی در داستانهای منتشرشدهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دههی شصت (گروه سنی «الف وب») [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 53-70]
کلیشههای جنسیتی
تحلیل کلیشههای جنسیتی در داستانهای منتشرشدهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دههی شصت (گروه سنی «الف وب») [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 53-70]
گروه سنی «الف» و «ب»
تحلیل کلیشههای جنسیتی در داستانهای منتشرشدهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دههی شصت (گروه سنی «الف وب») [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 53-70]
گفتوگوی جادوگر بزرگ با ملکهی جزیرهی رنگها
چگونگی کاربرد نشانههای بینامتنی از دیدگاه ژنت در داستان گفتو گوی جادوگر بزرگ با ملکهی جزیره ی رنگها [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 143-160]
ل
لوگوتایپ
برهمکنش دروننوشتاریِ لوگوتایپِ عنوان در طرح جلد رمانهای نوجوان، براساس نظریهی اسکات-نیکولایوا [دوره 16، شماره 1، 1404، صفحه 71-90]