آ
-
آثار خودنوشت
بازتاب تجارب زیستی کودکانکار در آثار خودنوشت آنها در مجلّهی عروسک سخنگو [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 25-54]
-
آدلر
بررسی ظرفیت گونهی ادبی فانتزی در کاهش تنشهای نوجوان (برمبنای تحلیل روانشناختی رمان شاهزادهی شنلتشتکی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-126]
-
آشناییزدایی
تأملّی در کارکرد آشناییزدایی از چهرهی اساطیری اژدها در رمان « عینکی برای اژدها» [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 169-196]
-
آلودهانگاری
معناکاوی کتاب تصویری «سنگ آسمانی» بر اساس نظریهی آ لودهانگاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-168]
-
آموزش تصویری
بررسی و تحلیل عناصر و ویژگیهای ژانر عامیانۀ کمیک استریپ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-248]
ا
-
احادیث
بررسی و تحلیل موضوع مهدویت و شیوههای انتقال آن به کودک و نوجوان در آثار یحیی علویفرد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 273-294]
-
ادبیات چندفرهنگی نوجوان
از «دیگری» میترسم؛ بارقههای شهروندی فرهنگی در داستان نوجوان ایران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 33-60]
-
ادبیات کودکان
بررسی نقادانه روایتها و داستانهای کتاب فارسی چهارم دبستان و ارائه راهکارهای برون متنی تدریس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
-
ادبیات کودک و نوجوان
تحلیل مجموعه مقالات منتشرشده در مجله ی مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز با تکیه بر موضوع، الگوی نظری، مولفان پرتکرار و منابع پر استناد (20 شمارهی نخست) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 245-272]
-
ادبیات کودک و نوجوان
نقد بومگرایانة روایت اقتباسی داستان اوّلین پادشاه جهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 301-328]
-
استعاره
استعاره های مفهومی در شعرقالیچه سلیمون اثر قدمعلی سرامی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
-
استناد
تحلیل مجموعه مقالات منتشرشده در مجله ی مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز با تکیه بر موضوع، الگوی نظری، مولفان پرتکرار و منابع پر استناد (20 شمارهی نخست) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 245-272]
-
اسطوره
تأملّی در کارکرد آشناییزدایی از چهرهی اساطیری اژدها در رمان « عینکی برای اژدها» [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 169-196]
-
انتظار
بررسی و تحلیل موضوع مهدویت و شیوههای انتقال آن به کودک و نوجوان در آثار یحیی علویفرد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 273-294]
-
انقلاب زبان شاعرانه
معناکاوی کتاب تصویری «سنگ آسمانی» بر اساس نظریهی آ لودهانگاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-168]
-
انیمیشنهای کودکان
بررسی مراحل حل مسئله و ویژگی های حل کنندگان مسئله در انیمیشن های کودکان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
-
ایدن چمبرز
بازنمایی دیدگاه خوانندۀ نهفته براساس شکافهای متنی ایدن چمبرز در رمان برایم شمع روشن کن [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 249-276]
ب
-
بازنویسی
بررسی ساختاری بازنویسیهای مژگان شیخی از حکایات گلستان سعدی برای کودکان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 117-144]
-
بررسی نقادانه
بررسی نقادانه روایتها و داستانهای کتاب فارسی چهارم دبستان و ارائه راهکارهای برون متنی تدریس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
-
برونهمسری
بررسی بنمایههای توتمیسم و جایگاه درختان و حیوانات در قصة «دختر و سیمرغ» [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 83-104]
-
بومفمینیسم
خوانشی از رمان نوجوان هستی براساس رویکرد بومفمینیسم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 219-244]
پ
-
پیرنگ
تحلیل ساختار روایی داستان بازنویسیشدهی«کیمیای عشق» [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 295-316]
ت
-
تجارب زیستی
بازتاب تجارب زیستی کودکانکار در آثار خودنوشت آنها در مجلّهی عروسک سخنگو [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 25-54]
-
تخیل
همانندی هستههای تصویری چند بعدی در اشعار کودکانه محمد کاظم مزینانی و سلیمان العیسی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 163-188]
-
تدریس
بررسی نقادانه روایتها و داستانهای کتاب فارسی چهارم دبستان و ارائه راهکارهای برون متنی تدریس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
-
تفکر انتقادی
بررسی کیفیت و میزان طرح مهارتهای زندگی در کتابهای پرخوانندهی کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان(در بازه زمانی 1385-1395) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 127-162]
-
تفکر حل مسئله
بررسی مراحل حل مسئله و ویژگی های حل کنندگان مسئله در انیمیشن های کودکان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
-
تنش کودک و نوجوان
بررسی ظرفیت گونهی ادبی فانتزی در کاهش تنشهای نوجوان (برمبنای تحلیل روانشناختی رمان شاهزادهی شنلتشتکی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-126]
-
توتم
بررسی بنمایههای توتمیسم و جایگاه درختان و حیوانات در قصة «دختر و سیمرغ» [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 83-104]
ج
-
جان دیویی
بازتاب تجارب زیستی کودکانکار در آثار خودنوشت آنها در مجلّهی عروسک سخنگو [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 25-54]
ح
-
حقوق شهروندی
از «دیگری» میترسم؛ بارقههای شهروندی فرهنگی در داستان نوجوان ایران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 33-60]
-
حکایتهای بُهلول
کهن الگوها در ادبیات کودک:بررسی حکایت های بُهلول(1399) بر پایه ی نظریات یونگ و لطف آبادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-116]
-
حیوان
بررسی بنمایههای توتمیسم و جایگاه درختان و حیوانات در قصة «دختر و سیمرغ» [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 83-104]
خ
-
خوانندهی درون متن
بازنمایی دیدگاه خوانندۀ نهفته براساس شکافهای متنی ایدن چمبرز در رمان برایم شمع روشن کن [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 249-276]
د
-
داستان اولین پادشاه جهان
نقد بومگرایانة روایت اقتباسی داستان اوّلین پادشاه جهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 301-328]
-
داستان کودک
بررسی ساختاری بازنویسیهای مژگان شیخی از حکایات گلستان سعدی برای کودکان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 117-144]
-
داستان کیمیای عشق
تحلیل ساختار روایی داستان بازنویسیشدهی«کیمیای عشق» [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 295-316]
-
داستان نوجوان ایرانی
از «دیگری» میترسم؛ بارقههای شهروندی فرهنگی در داستان نوجوان ایران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 33-60]
-
داستانهای بازنویسی آذریزدی
تحلیل زمانمندی روایت در داستانهای بازنویسی آذریزدی از مثنوی برای کودکان (بر اساس نظریه ژنت و نیکولایوا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 189-218]
-
دانشگاه شیراز
تحلیل مجموعه مقالات منتشرشده در مجله ی مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز با تکیه بر موضوع، الگوی نظری، مولفان پرتکرار و منابع پر استناد (20 شمارهی نخست) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 245-272]
ر
-
رمان عینکی برای اژدها
تأملّی در کارکرد آشناییزدایی از چهرهی اساطیری اژدها در رمان « عینکی برای اژدها» [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 169-196]
-
رمان نوجوان
خوانشی از رمان نوجوان هستی براساس رویکرد بومفمینیسم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 219-244]
-
رمان نوجوان
بررسی ظرفیت گونهی ادبی فانتزی در کاهش تنشهای نوجوان (برمبنای تحلیل روانشناختی رمان شاهزادهی شنلتشتکی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-126]
-
رمان هستی
خوانشی از رمان نوجوان هستی براساس رویکرد بومفمینیسم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 219-244]
-
روایت
تحلیل ساختار روایی داستان بازنویسیشدهی«کیمیای عشق» [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 295-316]
-
روایتگری
بررسی و تحلیل موضوع مهدویت و شیوههای انتقال آن به کودک و نوجوان در آثار یحیی علویفرد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 273-294]
-
روش شناسی
تحلیل مجموعه مقالات منتشرشده در مجله ی مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز با تکیه بر موضوع، الگوی نظری، مولفان پرتکرار و منابع پر استناد (20 شمارهی نخست) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 245-272]
ز
-
زبانشناسی شناختی
استعاره های مفهومی در شعرقالیچه سلیمون اثر قدمعلی سرامی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
-
زمان
تحلیل زمانمندی روایت در داستانهای بازنویسی آذریزدی از مثنوی برای کودکان (بر اساس نظریه ژنت و نیکولایوا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 189-218]
-
زیستبوم
خوانشی از رمان نوجوان هستی براساس رویکرد بومفمینیسم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 219-244]
ژ
-
ژانر عامیانه
بررسی و تحلیل عناصر و ویژگیهای ژانر عامیانۀ کمیک استریپ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-248]
-
ژنت
تحلیل زمانمندی روایت در داستانهای بازنویسی آذریزدی از مثنوی برای کودکان (بر اساس نظریه ژنت و نیکولایوا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 189-218]
س
-
ساختار قصه
تحلیل ساختاری و نشانهمعناشناختی قصة «برگ مروارید» انجوی شیرازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 277-300]
-
سطح روایی
تحلیل ساختار روایی داستان بازنویسیشدهی«کیمیای عشق» [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 295-316]
-
سلیمان العیسی
همانندی هستههای تصویری چند بعدی در اشعار کودکانه محمد کاظم مزینانی و سلیمان العیسی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 163-188]
ش
-
شاهنامهی فردوسی
نقد بومگرایانة روایت اقتباسی داستان اوّلین پادشاه جهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 301-328]
-
شعر کودک
رویکرد خطابی و ساخت گزارههای ندایی در شعر منیره هاشمی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 61-82]
-
شعر کودک
بررسی ویژگیهای سبکی محمود کیانوش و ناصر کشاورز [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 197-226]
-
شعر کودک و نوجوان
بررسی و تحلیل موضوع مهدویت و شیوههای انتقال آن به کودک و نوجوان در آثار یحیی علویفرد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 273-294]
-
شکافهای متنی
بازنمایی دیدگاه خوانندۀ نهفته براساس شکافهای متنی ایدن چمبرز در رمان برایم شمع روشن کن [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 249-276]
-
شهروندی جهانی
از «دیگری» میترسم؛ بارقههای شهروندی فرهنگی در داستان نوجوان ایران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 33-60]
-
شهروندی فرهنگی
از «دیگری» میترسم؛ بارقههای شهروندی فرهنگی در داستان نوجوان ایران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 33-60]
ط
-
طبیعت
نقد بومگرایانة روایت اقتباسی داستان اوّلین پادشاه جهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 301-328]
-
طرحوارههای تصویری
استعاره های مفهومی در شعرقالیچه سلیمون اثر قدمعلی سرامی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
ع
-
عروسک سخنگو
بازتاب تجارب زیستی کودکانکار در آثار خودنوشت آنها در مجلّهی عروسک سخنگو [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 25-54]
-
عقدهی حقارت
بررسی ظرفیت گونهی ادبی فانتزی در کاهش تنشهای نوجوان (برمبنای تحلیل روانشناختی رمان شاهزادهی شنلتشتکی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-126]
-
عناصر
بررسی و تحلیل عناصر و ویژگیهای ژانر عامیانۀ کمیک استریپ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-248]
-
عناصر داستان
بررسی نقادانه روایتها و داستانهای کتاب فارسی چهارم دبستان و ارائه راهکارهای برون متنی تدریس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
-
عناصر داستان
بررسی ساختاری بازنویسیهای مژگان شیخی از حکایات گلستان سعدی برای کودکان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 117-144]
ف
-
فارسی چهارم دبستان
بررسی نقادانه روایتها و داستانهای کتاب فارسی چهارم دبستان و ارائه راهکارهای برون متنی تدریس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-32]
-
فانتزی
بررسی ظرفیت گونهی ادبی فانتزی در کاهش تنشهای نوجوان (برمبنای تحلیل روانشناختی رمان شاهزادهی شنلتشتکی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-126]
-
فانتزی
تأملّی در کارکرد آشناییزدایی از چهرهی اساطیری اژدها در رمان « عینکی برای اژدها» [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 169-196]
ق
-
قالیچهی سلیمون
استعاره های مفهومی در شعرقالیچه سلیمون اثر قدمعلی سرامی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
-
قدمعلی سرامی
استعاره های مفهومی در شعرقالیچه سلیمون اثر قدمعلی سرامی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
-
قصهی برگ مروارید
تحلیل ساختاری و نشانهمعناشناختی قصة «برگ مروارید» انجوی شیرازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 277-300]
-
قصهی عامیانهی ایرانی
تحلیل ساختاری و نشانهمعناشناختی قصة «برگ مروارید» انجوی شیرازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 277-300]
ک
-
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
بررسی کیفیت و میزان طرح مهارتهای زندگی در کتابهای پرخوانندهی کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان(در بازه زمانی 1385-1395) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 127-162]
-
کتاب تصویری
معناکاوی کتاب تصویری «سنگ آسمانی» بر اساس نظریهی آ لودهانگاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-168]
-
کتابهای پرخوانندهی کودکان
بررسی کیفیت و میزان طرح مهارتهای زندگی در کتابهای پرخوانندهی کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان(در بازه زمانی 1385-1395) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 127-162]
-
کریستوا
معناکاوی کتاب تصویری «سنگ آسمانی» بر اساس نظریهی آ لودهانگاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-168]
-
کمیکاستریپ
بررسی و تحلیل عناصر و ویژگیهای ژانر عامیانۀ کمیک استریپ [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 227-248]
-
کهنالگو
کهن الگوها در ادبیات کودک:بررسی حکایت های بُهلول(1399) بر پایه ی نظریات یونگ و لطف آبادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-116]
-
کودک
تحلیل زمانمندی روایت در داستانهای بازنویسی آذریزدی از مثنوی برای کودکان (بر اساس نظریه ژنت و نیکولایوا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 189-218]
-
کودک
کهن الگوها در ادبیات کودک:بررسی حکایت های بُهلول(1399) بر پایه ی نظریات یونگ و لطف آبادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-116]
-
کودکان کار
بازتاب تجارب زیستی کودکانکار در آثار خودنوشت آنها در مجلّهی عروسک سخنگو [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 25-54]
-
کورا
معناکاوی کتاب تصویری «سنگ آسمانی» بر اساس نظریهی آ لودهانگاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-168]
-
کوهمرهسرخی
بررسی بنمایههای توتمیسم و جایگاه درختان و حیوانات در قصة «دختر و سیمرغ» [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 83-104]
گ
-
گریماس
تحلیل ساختاری و نشانهمعناشناختی قصة «برگ مروارید» انجوی شیرازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 277-300]
-
گزارههای خطابی
رویکرد خطابی و ساخت گزارههای ندایی در شعر منیره هاشمی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 61-82]
-
گفتمان
تحلیل ساختاری و نشانهمعناشناختی قصة «برگ مروارید» انجوی شیرازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 277-300]
-
گلستان سعدی
بررسی ساختاری بازنویسیهای مژگان شیخی از حکایات گلستان سعدی برای کودکان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 117-144]
-
گیاه
بررسی بنمایههای توتمیسم و جایگاه درختان و حیوانات در قصة «دختر و سیمرغ» [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 83-104]
ل
-
لطفآبادی
کهن الگوها در ادبیات کودک:بررسی حکایت های بُهلول(1399) بر پایه ی نظریات یونگ و لطف آبادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-116]
م
-
مجله ی مطالعات ادبیات کودک
تحلیل مجموعه مقالات منتشرشده در مجله ی مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز با تکیه بر موضوع، الگوی نظری، مولفان پرتکرار و منابع پر استناد (20 شمارهی نخست) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 245-272]
-
محمد کاظم مزینانی
همانندی هستههای تصویری چند بعدی در اشعار کودکانه محمد کاظم مزینانی و سلیمان العیسی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 163-188]
-
محمود کیانوش
بررسی ویژگیهای سبکی محمود کیانوش و ناصر کشاورز [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 197-226]
-
مخاطب برونمتنی
رویکرد خطابی و ساخت گزارههای ندایی در شعر منیره هاشمی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 61-82]
-
مخاطب درونمتنی
رویکرد خطابی و ساخت گزارههای ندایی در شعر منیره هاشمی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 61-82]
-
مراحل حل مسئلهی دیویی
بررسی مراحل حل مسئله و ویژگی های حل کنندگان مسئله در انیمیشن های کودکان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
-
مژگان شیخی
بررسی ساختاری بازنویسیهای مژگان شیخی از حکایات گلستان سعدی برای کودکان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 117-144]
-
معکوسسازی هویت.
تأملّی در کارکرد آشناییزدایی از چهرهی اساطیری اژدها در رمان « عینکی برای اژدها» [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 169-196]
-
مقالات علمیپژوهشی
تحلیل مجموعه مقالات منتشرشده در مجله ی مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز با تکیه بر موضوع، الگوی نظری، مولفان پرتکرار و منابع پر استناد (20 شمارهی نخست) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 245-272]
-
منیره هاشمی
رویکرد خطابی و ساخت گزارههای ندایی در شعر منیره هاشمی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 61-82]
-
مهارتهای ارتباطی
بررسی کیفیت و میزان طرح مهارتهای زندگی در کتابهای پرخوانندهی کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان(در بازه زمانی 1385-1395) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 127-162]
-
مهارتهای زندگی
بررسی کیفیت و میزان طرح مهارتهای زندگی در کتابهای پرخوانندهی کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان(در بازه زمانی 1385-1395) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 127-162]
ن
-
ناصر کشاورز
بررسی ویژگیهای سبکی محمود کیانوش و ناصر کشاورز [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 197-226]
-
نشانهمعناشناسی
تحلیل ساختاری و نشانهمعناشناختی قصة «برگ مروارید» انجوی شیرازی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 277-300]
-
نقد بومگرا
نقد بومگرایانة روایت اقتباسی داستان اوّلین پادشاه جهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 301-328]
-
نقد خوانندهمحور
بازنمایی دیدگاه خوانندۀ نهفته براساس شکافهای متنی ایدن چمبرز در رمان برایم شمع روشن کن [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 249-276]
-
نقد روانشناسانه
بررسی ظرفیت گونهی ادبی فانتزی در کاهش تنشهای نوجوان (برمبنای تحلیل روانشناختی رمان شاهزادهی شنلتشتکی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-126]
-
نقد فمینیستی
معناکاوی کتاب تصویری «سنگ آسمانی» بر اساس نظریهی آ لودهانگاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-168]
-
نیکولایوا
تحلیل زمانمندی روایت در داستانهای بازنویسی آذریزدی از مثنوی برای کودکان (بر اساس نظریه ژنت و نیکولایوا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 189-218]
و
-
واژههای کلیدی: انسان
نقد بومگرایانة روایت اقتباسی داستان اوّلین پادشاه جهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 301-328]
-
واژههای کلیدی: پیرفت
تحلیل ساختار روایی داستان بازنویسیشدهی«کیمیای عشق» [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 295-316]
-
ویژگیهای حلکنندگان مسئلهی گریفین
بررسی مراحل حل مسئله و ویژگی های حل کنندگان مسئله در انیمیشن های کودکان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-24]
-
ویژگیهای سبکی
بررسی ویژگیهای سبکی محمود کیانوش و ناصر کشاورز [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 197-226]
ه
-
هستههای تصویری
همانندی هستههای تصویری چند بعدی در اشعار کودکانه محمد کاظم مزینانی و سلیمان العیسی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 163-188]
ی
-
یونگ
کهن الگوها در ادبیات کودک:بررسی حکایت های بُهلول(1399) بر پایه ی نظریات یونگ و لطف آبادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-116]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد